اخبار

نشست اعضای هیات رییسه دانشگاه ،اعضای هیات مدیره نظام پزشکی و جمعی از پزشکان

نشست اعضای هیات رییسه دانشگاه ،اعضای هیات مدیره نظام پزشکی و جمعی از پزشکان

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: انتظار ما این است که در جامعه علمی به سخنان غیرمستند و شایعات ناصحیح توجه نشود و با دلایل و مستندات لازم این مسایل را قبول نماییم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمودرضا مرادی عصر سه شنبه در نشست مشترک اعضای هیات رییسه دانشگاه، اعضای هیات مدیره نظام پزشکی و جمعی از پزشکان افزود: از شنیدن انتقاد، پیشنهاد و اعتراض به صورت شفاف و حضوری خوشحال می شویم و از همکاران منتقد، تقدیر و تشکر می کنیم.

وی اظهار داشت: نگاه دوسویه و منصفانه در این نشست ها ضروری است، در گفت‌ و گوی دو طرفه می توانیم به تفاهم برسیم چرا که در این گونه نشست ها چون محدودیت ها و واقعیت ها گفته می شود و درک متقابل به وجود می آید.

دکتر مرادی افزود: در چهار سال گذشته بیشتر زحمات توسط معاونین‌ هدایت شده است. کارهاي بزرگ در سختی ها انجام شده است. تنش کم دراین مدت با مدیریت همکاران و همراهی جمعی بوده هست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: رعایت اخلاق در نحوه انتقاد مهم است و بهتر آن است، در بیان مسایل، امور مختلف را همه جانبه بنگریم.

وی تاکید کرد: توجه به شرایط موجود اهمیت زیادی دارد واقعیت های جامعه از جمله گرانی، تورم و مسایل اقتصادی واقعیت جامعه است که موجب مشکلات زیادی شده است، باوجود آن ما تلاش کرده ایم در هرماه علاوه بر حقوق یک‌ دریافتی دیگر به همکاران داشته باشیم.

دکتر مرادی گفت: مشکلات و نواقص همواره وجود دارد، اما تلاش کنیم سیر پیشرونده و رو به پیشرفت داشته باشیم.

۱۳ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید