اخبار

زمان ثبت نام «نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر» ورودی نیمسال دوم 99 اعلام شد

زمان ثبت نام «نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر» ورودی نیمسال دوم 99 اعلام شد


به اطلاع کلیه دانشجویان شاهد و ایثارگر ،قبولی نیمسال دوم آزمون سراسری سال 99 رشته های گروه علوم پزشکی متقاضی انتقال می رساند جهت انتقال از روز دوشنبه یکم دیماه لغایت روز شنبه ششم دیماه سالجاری در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت نام کنند.

افراد متقاضی انتقال لازم است ابتدا در دانشگاه مبدأ، ثبت نام کرده و پس از دریافت شماره دانشجویی صرفاً در زمان تعیین شده (6-1 دیماه)  به سامانه نقل و انتقال با آدرس http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است نتایج موافقت و یا عدم موافقت با درخواست انتقال ، از طریق پیامک به دانشجو و از طریق سامانه مربوطه به دانشگاه های مبدا و مقصد اطلاع رسانی می شود لذا از آنجایی که بررسی درخواست های متقاضیان فرایندی زمانبر می باشد لازم است دانشجویان عزیز تا اعلام قطعی نتایج ، بر اساس مقررات دانشگاه مبدأ خود، به تحصیل خود (مجازی یا حضوری) مشغول باشند.

شایان ذکر است هیچکدام از مراحل نقل و انتقال، نیاز به مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارتخانه و دانشگاه ندارد و توصیه می شود با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کووید 19، دانشجویان صرفاً از طریق پیامک و سامانه منتظر اعلام نتیجه بمانند.

ضمناً "سامانه ارتباط نزدیک" اداره کل امور شاهد و ایثارگر پاسخگوی شما عزیزان شاهد و ایثارگر خواهد بود.


۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۴:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید