اخبار

حوزه بهداشت و درمان استان پرچم دار پر افتخار ایثار و از جان گذشتگی در کرونا بودند// راه اندازی بیمارستان بهارستان در پایان فصل بهار

ایثار' بهداشت و درمان' بهارستان' شهدای سلامت' کرونا
استاندار کرمانشاه صبح امروز(۵اردیبهشت)در آیین تقدیر از خانواده شهدای سلامت استان گفت: همه ما مدیون خدمات صادقانه کادر بهداشت و درمان و نیروهای پر تلاش این عرصه از جمله شهدای سلامت هستیم که  جان خود را برای سلامت مردم استان فدا کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر صحرایی با بیان اینکه دوره کرونا یکی از دوره های طلایی و پر افتخار ایثارگری در کشور ما در جهات مختلف بود گفت:  عده ای در کشور ما بودند که مرز ایثارگری و از جان گذشتگی را درنوردیدند و جامعه فعال در حوزه بهداشت و درمان در این دوران پرچم دار بودند.
 
وی اظهار داشت: اگر کشور ما امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد به برکت خون مطهر شهدا و ایستادگی و استقامت مثال زدنی شهدای والامقام است.

دکتر صحرایی افزود:امیدواریم در حوزه سلامت استان روز به روز پیشرفت های چشمگیری داشته باشیم و خدمات بهتری را به مردم استان و استان های همجوار ارائه کنیم و در حوزه توریسم سلامت نیز به پیشرفت های خوبی دست پیدا کنیم.

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: امسال هم خبرهای خوبی در حوزه سلامت استان داریم و افتتاح یک بیمارستان که شایان ذکر است این بیمارستان مراحل پایانی تکمیل را می گذراند و به طور مداوم در حال پیگیری راه اندازی آن هستیم و امیدواریم تا پایان فصل بهار بیمارستان بهارستان که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است در خدمت مردم استان قرار گیرد.

وی همچنین بیان داشت: حضور در مراسم تقدیر از شهدای سلامت و تکریم خانواده معظم شهدا با یک احساس متفاوت همراه است. شرکت در این مراسم حس افتخار، حماسه و شکوه را القا میکند که بسیار ارزشمند است.

دکتر صحرایی گفت: وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است که امروز در سرزمینی مملو از امنیت و آسایش زندگی می کنیم و تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه همه است.   

وی افزود: بالندگی و اقتدار نظام اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی خانواده معزز شاهد و ایثارگر است و ما پاسداری از تلاش و زحمات شهدای والامقام را با انجام مسئولیت های محوله بر عهده خویش  واجب می‌دانیم .

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید