اخبار

کارگاه آموزشی" برنامه ریزی و اجرای کمپین اطلاع رسانی" ویژه کارگزاران روابط عمومی کشور در کرمانشاه برگزار شد

کارگاه آموزشی" برنامه ریزی و اجرای کمپین اطلاع رسانی" ویژه کارگزاران روابط عمومی کشور در کرمانشاه برگزار شد
 
چهارمین دوره کارگاه آموزشی برنامه ریزی و اجرای کمپین اطلاع رسانی و رسانه ای در راستای توانمندسازی کارگزاران روابط عمومی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور به همت مرکز اطلاع روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آغاز شد.
 
این کارگاه آموزشی با سخنان دکتر جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از طریق ارتباط تلفنی، آغاز شد. 
 
دکتر جهانپور در این ارتباط تلفنی عنوان کرد:
 
با تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان چهارمین دوره آموزشی برنامه ریزی و اجرای کمپین اطلاع رسانی و رسانه ای برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی مناطق ۳، ۸ و ۹ کشور، امیدوارم ایجاد کمپین های اطلاع رسانی و رسانه ای به عنوان زیرساخت و زیربنای آموزشی برای روابط عمومی های دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور عمومیت پیدا کند و این دوره های آموزشی عملیاتی شود. 
 
کمپین ها و پویش های اطلاع رسانی یکی از بسترهای موثر در اجتماعی شدن حوزه سلامت است و می توان گفت از محوری ترین برنامه های نظام سلامت و وزارت بهداشت در جهت فرایند اجتماعی شدن سلامت و توسعه ارتباطات اجتماعی در حوزه سلامت و ارتقای آموزش پزشکی می باشد و کار اصلی و محبوبیت روابط عمومی ها متوجه این حوزه است.
 
باید با بازنگری در نحوه ارائه آموزش های به روز و حرفه‌ای، بتوانیم در روند حرفه‌ای تر شدن کارکرد روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی کشور گام برداریم.
 
امیدواریم با بهره گیری از نظرات و پیشنهادات گروه های شرکت کننده در این کارگاهها، زمینه ارتقاء دوره های آموزشی زیرساختی، راهبردی و عملیاتی برای دوره های آینده فراهم شود.
 
گفتنی است، مدرس این کارگاه آموزشی ، دکتر علیرضا کتابدار از اساتید علوم ارتباطات و روزنامه نگاری است.
 
این کارگاه‌ آموزشی به منظور توانمند سازی شاغلان روابط عمومی در راستای اجرای برنامه عملیاتی به مدت دو روز برای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مناطق ۳، ۸ و ۹ دانشگاه های علوم پزشکی کشور از صبح امروز در کرمانشاه در حال برگزاری است.
 
 
۲۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید