اخبار

پروفسور نجفی: برای اولین بار در کشور دانشجویان برتر المپیادی از همان ابتدا وارد مباحث پژوهشی می شوند.

پروفسور نجفی: برای اولین بار در کشور دانشجویان برتر المپیادی از همان ابتدا وارد مباحث پژوهشی می شوند.

نشست صمیمی میان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و دانشجویان برتر المپیادهای علمی و ورزشی روز دوشنبه 13 آبان در خصوصی چگونگی دریافت گرنت 20 میلیون تومانی در سالن اجتماعات معاونت تحقیقات و فناوری برگزار شد. 

پروفسور فرید نجفی ضمن خوش آمدگویی و تبریک به مناست کسب رتبه های برتر توسط دانشجویان ممتاز، چگونگی دریافت این گرنت را شرح داد. 

دکتر نجفی در خصوص شروع این برنامه گفت: دانشگاه از آغاز سال تحصیلی امسال به این فکر بوده است که دانشجویان راوارد برنامه های علمی، پژوهشی کند تا دانشجویان بتوانند از مزایای این برنامه ها از ابتدا استفاده کنند. 

وی افزود: دانشگاه تصمیم گرفته است در کنار موفقیت علمی و ورزشی، دانشجویان را از نظر پژوهشی نیز تقویت کند . شرایطی را فراهم سازد که دانشجویان از مزایای بنیاد نخبگان و دانشگاه بهره گیرند. 

دکتر نجفی با اشاره به اجرای اولین بار برنامه در دانشگاه افزود: این اولین تجربه در کشور می باشد که دانشجویان المپیادی از همان ابتدا وارد مباحث پژوهشی می شوند.  

در ادامه مدیر پژوهش و سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی برنامه ها و کارگاه هایی که برای دانشجویان در نظر گرفته شده است را ارائه نمودند. 

دکتر فرید عباسی نیز برنامه پزشک پژوهشگر را برای دانشجویان شرح داد.

المپیادیالمپیادی

 

۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید