اخبار

مفاخر حوزه پزشکی کرمانشاه تجلیل می‌شوند

مفاخر حوزه پزشکی کرمانشاه تجلیل می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این دانشگاه با هدف تجلیل و تکریم از مقام اساتید و پزشکان استان به عنوان مفاخر جامعه، در برنامه ویژه‎‌ای از مفاخر این حوزه تجلیل می‌کند.

دکتر محمودرضا مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ویژه برنامه روز پنجشنبه چهارم مهرماه با همکاری شهرداری و سازمان نظام پزشکی در تالار برق کرمانشاه برگزار می‌شود.

او با اشاره به برنامه‌های شهرداری کرمانشاه در راستای تجلیل از مفاخر و مشاهیر شهرگفت: تجلیل از مشاهیر و مفاخر حوزه فرهنگ مدتی قبل برگزار شد و دانشگاه علوم پزشکی نیز در راستای تکریم از مفاخر حوزه پزشکی این هفته از سه تن از اساتید برجسته پزشکی استان تجلیل می‌کند.

وی گفت: در برنامه این هفته از دکتر محسن امامی آل آقا، دکتر فتاح فرخی و دکتر معصومعلی معصومی تجلیل می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰۰ تن از اساتید دانشگاه علوم پزشکی در امر تدریس، آموزش، پژوهش و تحقیقات و طبابت، گفت: جمعی از فرهیختگان و نخبگان علمی کشور در این دانشگاه اکنون در بخش‌های مختلف مشغول ارائه خدمت به مردم کشور و استان هستند.

دکتر مرادی، تجلیل و تکریم از مقام اساتید و پزشکان را جزو برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانست و توضیح داد: در نظر داریم مراسم تجلیل از مفاخر حوزه پزشکی استان را با همکاری شهرداری و سازمان نظام پزشکی به صورت مستمر برگزار کنیم.

۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید