اخبار

دکتر شهرام اختیاری به عنوان مدیر مرکز آموزشی ، درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه منصوب شد/ تقدیر از دکتر حسین امیری

دکتر شهرام اختیاری به عنوان مدیر مرکز آموزشی ، درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه منصوب شد/ تقدیر از دکتر حسین امیری

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر شهرام اختیاری را به عنوان مدیر مرکز آموزشی ، درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه منصوب کرد.

دکتر اختیاری متولد سال 1347 در شهر کرند بوده ، دوره تحصیلی پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گذرانده و دارای سوابق مدیریتی همچون مسوول بهداشت و درمان کرندغرب ، مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب ، مسوول شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد غرب ، معاون سازمان انتقال خون استان کرمانشاه و رییس اداره اورژانس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه می باشد.

همچنین  پیش از ایشان دکتر حسین امیری این مسئولیت را عهده دار بود که دکتر مرادی با اهداء لوحی بدین شرح از زحمات وی تقدیر کرد



جناب آقای دکتر حسین امیری

خدمت درعرصه ارزشمند سلامت و مراکز دانشگاهی نعمت گرانقدر پروردگار است که به برخی از بندگان خود عطا می فرمایند . امیدوارم خداوند بزرگ توفیق بهره مندی از این بازه زمانی را به بهترین شکل ممکن در جهت رضایت خالق و خرسندی مخلوق به همه ما ارزانی دارد.

بدینوسیله برخود لازم می دانم از تمامی تلاشهای بی شائبه و صادقانه جنابعالی در مدت تصدیمدیریت مرکز آموزشی ، درمانی امام خمینی (ره) با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر نموده و امیدوارم همواره موفق ومؤید باشید.



دکتر محمودرضا مرادی

رئیس دانشگاه

 

6

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید