اخبار

دکتر تجری در کنگره قلب و ورزش : ترویج ورزش همگانی راهکار مناسبی در تامین سلامت مردم است

دکتر تجری در کنگره قلب و ورزش : ترویج ورزش همگانی راهکار مناسبی در تامین سلامت مردم است
 
نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در کنگره قلب و ورزش گفت : ورزش همگانی با هدف پیشگیری از بروز بیماری در میان اقشار مختلف راهکار مناسبی در تامین سلامت مردم است و باید در راستای پیشگیری از بروز بیماری ها در قالب اجرای برنامه های ورزش همگانی تلاش بیشتری شود.

 

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر فرهاد تجری افزود: در سال های اخیر با اطلاع رسانی های مناسب و کارهای ترویجی و آموزشی شاهد کاهش برخی از بیماری ها، سوانح و حوادث از جمله تصادفات هستیم.

وی برگزاری این چنین کنگره هایی را زمینه ساز تبادل اطلاعات بین متخصصان و یافتن راهکارهای موثر در جهت حل مشکلات حوزه بهداشت و سلامت کشور دانست.

دکتر تجری با اشاره به اینکه وجود سرمایه های علمی و نخبگان فراوان استان در حوزه های مختلف از جمله پزشکی به پیشرفت و توسعه استان کمک فراوانی میکندگفت: استان ما دارای قابلیت های پزشکی بالایی است ، ما متخصصانی داریم که نه تنها در کشور بلکه در جهان نیز نام آور و شناخته شده هستند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش های دکتر مرادی و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در برگزاری این کنگره گفت: این کنگره ها در ارتقای سلامت استان موثر و ضروری است و یافته های علمی این کنگره ها می تواند راهگشای تامین سلامت و جلوگیری از بروز بیماری ها باشد.

دکتر تجری ارائه خدمات درمانی در جریان زلزله سال گذشته را یک رکورد جهانی دانست و گفت: از تلاش های مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در خدمات رسانی شایسته به زلزله زدگان و بحث انتقال مصدومان تقدیر و تشکر کنم. 
 
 
 
۲۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید