اخبار

کلنگ احداث 2 "دانشکده" جدید تا پایان سال زمین می‌خورد

کلنگ احداث 2 "دانشکده" جدید تا پایان سال زمین می‌خورد
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از تحصیل بیش از 4200 دانشجو در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایسنا، دکتر حسین کریم،  در حاشیه برگزاری جشن روز دانشجو که با حضور پرشور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محل آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز 16 آذر به یاد شهدای دانشجوی دانشگاه تهران و برای یادآوری ظلم ستیزی و استکبار ستیزی دانشجویان به نام روز دانشجو نامگذاری شده است، گفت: هرساله به همین مناسب مراسمی برای دانشجویان برگزار می شود.
کریم تصریح کرد: در مراسم این روز که عمدتا خود دانشجویان برگزار کننده آن هستند، در کنار برنامه های فرهنگی و هنری، تلاش ما این است که مروری بر عملکرد یکساله دانشگاه در حوزه دانشجویان نیز داشته باشیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با اشاره به تحصیل بیش از 4200 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه، گفت: برای افزایش تعداد دانشجویان به دنبال ایجاد سه دانشکده در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی هستیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر از مجموع سه دانشکده، با کلنگ زنی دو دانشکده "علوم و صنایع غذایی" و "فناوری های نوین" در محل پردیس دانشگاه تا پایان سال موافقت شده است.
کریم افزود: علاوه بر این به دنبال افزایش رشته های تحصیلی دانشگاه نیز هستیم، بطوریکه توانستیم پرونده های رشته های تخصصی دانشگاه را طی سال گذشته ببندیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر تلاش ما برای افزایش رشته های متعدد در مقطع کارشناسی ارشد و فوق تخصصی دانشگاه است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزو بهترین و مدال آورترین دانشجویان کشور هستند، گفت: در حال حاضر دانشجویان این دانشگاه در بسیاری زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی جزو مدال آورترین دانشجویان کشور هستند و هر ساله تعداد بی شماری مدال و مقام در رشته های مختلف در کشور توسط دانشجویان این دانشگاه کسب می شود.
۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید