اخبار

درخشش مدارس غیر انتفاعی وابسته به دانشگاه در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش

درخشش مدارس غیر انتفاعی وابسته به دانشگاه در ارزیابی وزارت آموزش و پرورش

مدارس وابسته به دانشگاه در ارزیابی های بعمل آمده از سوی وزارت آموزش و پرورش خوش درخشیدند و ضمن کسب رتبه های عالی در زمره سرآمدان مدارس غیرانتفاعی درآمدند.

در مراسمی که یکشنبه شانزدهم خردادماه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی ، مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش ورییس سازمان آموزش و پرورش کرمانشاه برای اعلام نتایج ارزیابی های ارتقای کیفیت مدارس غیر انتفاعی در سال 1394 برگزار شد مدارس وابسته به دانشگاه علوم پزشکی توانستند در میان 120 مدرسه غیرانتفاعی دیگر 3عنوان عالی و دو عنوان ممتاز را کسب کنند.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 5مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که دانش آموزان آن بالاترین آمار قبولی را در مدارس تیزهوشان و استعدادهای درخشان داشته اند و در سال 94 نیز هیچ موردی تحت عنوان شکایت از طرف دانش آموزان و یا والدین آنها گزارش نشده است.

گفتنی است ریاست دانشگاه اهتمام ویژه ای به مدارس وابسته به دانشگاه داشته و برای پیگیری امور مربوط به آنها آقای محمد سعید پیمان پور را بعنوان نماینده دانشگاه در مدارس پسرانه و خانم اکرم قنبری را بعنوان نماینده در مدارس دخترانه منصوب کرده است.

ض

ض
ض

 

۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید